MGTOW Israel

זאת לא טפשת הריון- זאת טפשת פות

בחודש יולי עבר חוק איסור צריכת זנות .

כמובן שרוב הציבור תומך ומורכב ברובו מואגינות צווחניות שיכולות להעביר איזה חוק שהן רוצות כי אפשרתם להן והרע עוד לפנינו.

בשונה מחוקים שנוגעים לעניין ה"תן קח" ומוצרים אסורים לצריכה הפעם עלה בידו של קרטל הואגינות הישראלי להחיל את האשמה הפלילית על הצרכן עצמו (גבר) ולא על הספקית (אשה,לרוב).

כידוע לנשים אין אחריות פלילית וגם אם ישנה כזו ברגע שתעמוד לה ואגינה חלושה בפני שופט שנשלט בפני זרגו העונש יהיה בהתאם.

נגיף ה"מנשת" פוגע בשיקול דעתם של השופטים ושל כלל הציבור ופועל לטובת אינטרסים של צד מסוים בלבד. בהמשך אפשר לומר בודאות שיעבור חוק נגד פורנו וחוקים אחרים שרק ואגינה צווחנית יכולה להעלות ממעמקי מנושה. חוקים אלה יפגעו בצד אחד- בגברים.

והנשים?

אין להן אחריות פלילית. הן לא אחראיות למעשיהן, הן היו במצב נפשי קשה. הן היו לאחר לידה. הייתה להן טפשת הריון (ע"ע טפשת פות). הן עברו התעללות. הן מטופלות בכדורים, יש להן אנורקסיה, ועוד שלל תרוצים מדוע אשה לא תשא באחריות פלילית. למעשה- גודל אחריות של אשה ישרעלית מצויה מתגמד למימדים של אחריות ילד (או חולה נפש,יש כאלה יגידו גם שניהם יחדיו).

וה"גבר-עכבר" הישראלי?

אין לו בעיה להיות פאסיבי ונשלט ע"י מי ששפיותו בספק. התקשורת מפמפמת 24 שעות על נשים מסכנות וגברים אלימים כשבפועל נראה שהגבר המצוי הוא הרך והמפוחד במערכת יחסים והאשה היא ה"גבר גבר" בבית. במקום ללכת למדינה בה הפמיניזם הסרטני לא שלח גרורות כדי למצוא אשה מסורתית שתכבד אותך -בחרת בזבל הישראלי המצוי שמתנהגת כמו עבריינית,ולמה שהיא לא תתנהג כמו עבריינית? נתת לה זכות בחירה אז היא וחבר ואגינותיה דאגו להעביר חוקים שנועדו להפריד אותך מכספך בהמון דרכים .

איך אומר השיר?

רבות הדרכים -לקבל צינור

ארוכה ביותר הדרך לתאילנד

עמוס קרוב- העמוס בטוח

הצינור של עמוס-יגיע עד לחור

—————————————

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *