MGTOW Israel

פורום MGTOW ישראל

התראות
מחק הכל

שאלה לנשים מדוע אתן פוסלות יהודים עם אבא ערבי?

   RSS

0
נושא פותח

מאת מלקולם בן 27

 

הרבה בחורות פוסלות מתוך גזענות בן אדם שאבא שלו ערבי ואמא שלו יהודיה. הרי לפי היהדות הוא יהודי והרבה אנשים כמוני גדלו על היהדות וחיים כיהודים. למה להתעלם מזה? למה ישר לראות רק את הצד הערבי? ולמה לפסול ישר?

סתם שתדעו שיש כמה אלפים שהם חצי יהודים וחצי ערבים וחיים בסתר בגלל הגזענות שלכם. נאלצים להמציא מוצאים ולשקר לכן בפנים בגלל הגזענות שלכם. כי אף בן אדם לא היה רוצה שיפסלו אותו בגלל פאקינג מוצא.

נראה לכם הגיוני שיהודי באירופה צריך להסתיר את הזהות שלו בשביל להרגיש שמקבלים אותו?
זה לקוח מתקופות מאוד חשוכות. וזה קורה כאן.
לכאלו שנולדו לאבא ערבי.
וחבל.

 

קרדיט: נלקח מאתר אסקפיפל

https://www.askp.co.il/question/344770

3 תשובות
0

בגלל שאתה לא באמת יהודי. אם יצאת מאמא יהודיה ואבא גוי, לפי היהדות אתה נחשב ממזר ואת הממזרות אי אפשר לבטל. היא עוברת גם בתורשה מהבנים וגם מהבנות.
אז אולי אתה יהודי, אבל אתה יהודי ממזר . בפועל היהדות באמת עוברת דרך האבא ולא דרך האמא אבל אצל החילונים לא לוקחים את זה בחשבון.

 

כאשר מדינת ישראל תסתיים או אם אחד הצאצאים שלך ירצו ללכת לקהילה יהודית בחו"ל הם לא יקבלו שידוך אף פעם חוץ מאשר עם ממזרית אחרת (ולך תמצא אחת כזו). אתה תמיד תהיו מודרים באיזשהי צורה.

 

מצטער אחי, אבל אתה בסך הכל אוכל אותה בגלל הבחירות החשוכות של אמא שלך ששכבה עם ערבי בזמן שיש אינספור יהודים נואשים שרוצים זיווג. הקארמה של ההורים תמיד עוברת לבנים.

0

אתה לא יהודי בכלל 

0

ועוד משהו תתקרב לבת מהמשפחה שלי אתה הופך לקציצות אנחנו לא מן המבליגים הללו שמנדים וזהו

תשובתך

שם מחבר

דוא"ל מחבר

השאלה שלך *

 
תצוגה מקדימה גרסאות 0 נשמר
שתפו: